2014. február 28., péntek

12 rész - képek

Reggel izgatottan keltem a képnézés miatt. Kíváncsi vagyok, hogy mit csináltunk kis korunkba Niallal. Megcsináltam a reggeli teendőket, majd lementem a többiekhez akik már csak rám nártak, hogy elkezdhessük.
-Előre figyelmeztetlek titeket, hogy olyanok voltatok mint a házasok.-szólt apu. Bátyámmal csak halálkomoly fejjel egymásra néztünk, amitől a többiekből kitört a röhögőgörcs.
-Rendben, felkészültem, kezdhetjük.-mondtam, kicsit izgatottan.
-Rendben.-a hatalmas plazmatévére kötöttük a fényképezőgépet (ami mindig apunál van).


-Ez a kép télen készült, még Mullingarban, karácsonykor.- a képet látva elmosolyodtam.
-Milyen göndör hajad volt.-csodálkozott Harry. Majd jött a második kép, amitől a többiek elröhögték magukat.


Amikor megláttam a képet, köpni, nyelni nem tudtam a meglepettségtől!
-Nóri, rád sem ismerek.-nézte a képet Loui.-Te és a szoknya?- nézett rám felhúzott szemöldökkel. Én csak megvontam a vállam. Tovább mentünk.


-Tényleg olyanok voltatok mint a házasok!-kiáltott fel Harry.
-Ez NewYorkban volt egyik nyaraláson.-mosolyodott el az emléken Bobby.


-Ez is egyik nyáron volt, mer Niallnak kiszívta a nap a haját.


-Ezen a képen Nóri és Greg van, mikor elmentünk túrázni az erdőkhöz.


-Itt kicsit idősebbek voltatok már.


-Ezen csak Nóri van. 



 -Ezen nagyon szép voltál!-mondta Liam.
-Csak voltam!?-sikkántottam fel.
-Nem, dehogy is! Most is szép vagy!-kezdett egyből tiltakozni. Ezen a kis jelenetünkön, a többiek elkezdtek röhögni.


 -Jééé, egy Nórin alvó kutya!-állapította meg Lou azzal a csodás eszével.
-A kutyust, hogy hívták?-kérdeztem meg.
-Rocky, és még te kaptad a 3. születésnapodra.-hmmm... jó tudni.


 -Itt éppen a vidámparkba mentünk.


 -Ez a kép nagyon jó!-mondta Zayn.
-Irigyelték is tőlünk Nórit.-mondta apu. Ezen ledöbbentem. Engem irigyeltek? Lehetetlen!


 -Ez középsőben készült. csoport fotózás volt. A fotós külön megkért, hogy had fotózzon le téged.-Nézett rám mosolyogva, körünkben a legidősebb.


.
-Azta!-esett le mindegyik fiúnak az álla.
-Itt volt Nóri másodikos. Ezt a képet anyukád küldte át.
-Így már érthető, mert emlékezek erre a napra.-válaszoltam.
-Itt mire vásároltatok?-kérdezte a bátyám.
-Esküvőre.-mosolyogtam rá. közelebb húzott magához és nyomott agy puszit az arcomra.


-Ez a kép a 3. születésnapodon készült.-mondta apuci.

-Ezen a képen egy hisztis Niall van, mert Nóri elvette tőle a fényképezőgépet.-Mikor ezt elmondta mindenkiből kitört a röhögés.
-Milyen harcias voltál!-mondta Harry.
-Biztos felkeltette az érdeklődésemet.-vontam vállat.
-Az biztos, hogy felkeltette az érdeklődésedet, mert csak 3 nap után tudtuk visszavenni.-ettől a fiúk mégjobban elkezdtek röhögni.


-Ezen a képen is másodikos Nóri.
-Ezt is anyu küldte?-kérdeztem.
-Igen-mondta halkan apa.
A nap többi részét végig hülyültük a srácokkal. Még a barátnőik is átjöttek és most itt alszanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése