2014. március 8., szombat

13. rész - találkozás

Ma a fiúknak stúdióba kellett menniük, így egyedül maradtam ebben a hatalmas házban. Tévéztem, ettem kondiztam (mert ebben a házban az is van, sőt még mozi szoba is), aludtam, most meg unatkozok. Úgy döntöttem elmegyek sétálni. Gyorsan felrohantam a szobámba és átöltöztem. Egy amerikai zászlós pólót, egy fekete csőnacical és a pólómhoz passzoló cipővel. Kint hűvösebb az idő így fogtam egy farmerdzsekit is.
Ha netántán megunnám a sétálgatást magammal vittem a gitáromat is. Első gitáromat még anyutól kaptam a 6. szülinapomra. A mostani gitáromat a saját pénzemből vettem, mert eddig az elsőt használtam, csak Viktor "heccből" földhözvágta. 
Mikor mindennel elkészültem nekiindultam ma sétának. Sétám közepette a hyde parkban kötöttem ki. Már egy ideje járkáltam és már fáj a lábam. Megcéloztam egy padot. Mikor odaértem, leültem és előszedtem a gitáromat. A tokot letettem a földre.Megfogtam a pengetőt és elkezdtem játszani és énekelni a Little Things-et. Miközben énekeltem a dalokat, közben elég sokan körém gyűltek. Mikor befejeztem a dalt, elkezdtek tapsolni és pénzt is dobtak a tokba. Már vagy a 4. dalt játszottam mikor odaállított mellém egy lány.
-Szia, beszállhatok?-kérdezett rá félénken.
-Szia, persze beszállhatsz! A nevem Nóri.-nyújtottam felé a jobb kezem.
-Emilya, de szólíts csak Emy-nek.-mutatkozott be. Elfogadta a jobbomat és kezetráztunk. Elővette ő is a gitárját és leült mellém.Közös megegyezés alapján kezdtük el énekelni Miranda Cosgrove-től a Dancing Crazyt. Egy kis idő után, egy fiú állított be néhány...öhm... nemis tudom mivel.
-Sziasztok lányok! Nincs szükségetek egy dobosra?-szólított meg a szőke, magas fiú.
-Szrintem jó lenne-mosolygok rá.-Amúgy Nóri vagyok.
-Ed-fogunk kezet.
-Emy.
-Ed-ők is kezet fognak.
-Akarsz énekelni?-kérdezek rá.
-Nem. Csak dobolni-mosolyog azzal az édes mosolyával.
-Oké.-most a Kissin 'U-t énekeltük el.-Énekeljél mááááááár!-noszogatom köztünk az egyetlen fiút.
-Oké.-adja fel.-De mit?
-Azt én honnan tudjam, hogy te mit tudsz!?-nézek rá felvont szemöldökkel.
-Rendben.-sóhajt egy nagyot-Akkor legyen Austin Mahone-től Say Somethin'-t.-Emycel elkezdtünk gitározni, míg Ed dobolt és énekelt. Őszintén nagyon jó hangja van nemistudom miért nem akart énekelni. Mikor elénekelte a dalt mindenki döbbenten nézett rá.
-Nem is mondtad, hogy így tudsz énekelni.-csodálkozott Emy.
-Nem kérdeztétek.-vonta meg a vállát. Miután meguntuk a dalolászást a keresett pénzeből elmentünk kajálni. A Nando's-t céloztuk meg. Miután rendeltünk leültünk egy asztalhoz megkajálni.
-Máskor is találkozhatnánk-vetette fel az ötletet Ed.
-Ja és akkor énekelhetnénk is.-kezdedett el ugrándozni Emilya.
-oké én benne vagyok. Legalább jobban megismerjük egymást.-válaszolok most én. Vettem a fiúknak is valamit (főleg Niallnak). Amikor hazamentem a fiúk még mindig nem voltak otthon. Csak késő este értek haza.




Emilya:




Edward (Ed):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése