2014. március 23., vasárnap

14.rész - konyha

Sajnálom hogy késtem a résszel, de mostanában nagyon sok dolog történt. Mégegyszer bocsi és jó olvasást.
puszi: Nins



Már eléggé unatkoztam mikor a fiúk végre hazaértek. Elég fáradtnak tűnnek.
-Sziasztok!-kiáltok oda nekik, ha ők már nem tudnak köszönni. erre csak köszönésképpen felmordultak. -És milyen napotok volt?-kérdeztem rá, hisz én teljesen fel voltam pörögve.
-Fárasztó.-válaszolt unottan Harry.-Úgyhogy ha megbocsájtasz én elmennénk aludni.- morogta.
-Hát oké jóéjszakát.-köszöntem el tőlük és adtam mindegyikőjüknek egy puszit.

Érdekes hogy ők nem is tudnak arról, hogy tudok gitározni így, azt sem tudják hogy elszoktam menni. A fiúk részéről az 'aludnimenni' annyit jelent, hogy kajálni. Még szerencse, hogy hoztam kaját. Na de most velük nem foglalkozva felmentem a szobámba. Gyorsan elmentem a szobámba lefürödni és még elvégezni az esti teendőket. Mikor végeztem bebújtam az ágyba, hogy aludni fogok. Már egy ideje csak forgolódtam, de nem tudtam aludni. Felhúztam a redőnyt így megláttam a holdat. Telihold van így nem csodálom, hogy nem tudok aludni. Sohasem tudtam. Régen elküldtek ez miatt kivizsgálásra, nemtom minek havi egy alkalommal nem halok bele ha nem alszok.Tehetetlenségemben úgy döntöttem lemegyek a nappaliba. Senkit sem találtam lent, ezen kicsit elszomorodtam. Bár nemtom mit vártam hajnali kettő kor. Pont szemben volt velem az óra így le tudtam olvasni róla az időt. Leültem a kanapéra bár nemtom minek úgyis csak unatkozni fogok, ha egyhelyben maradok. Megvan csinálok a fiúknak reggelit! Oh milyen zseni vagyok, legalább le tudom kötni magam valamivel. Elkezdtem nézegetni a receptes könyvet (igen itt ilyen is van). Megvan csinálok palacsintát azt nem lehet elcseszni. Elővettem a cuccokat amik kellettek az elkészítéséhez. Remek először beletörtem a tojást (közben egyet a földre ejtettem, majd ráöntöttem a tejet. Megakartam fogni a lisztet, de nem volt ott. A francba elfelejtettem kirakni. Elmentem a lisztért, mikor visszafele jöttem elfelejtettem, hogy a földre esett egy tojás. Az én ügyességemmel pont ráléptem. Megcsúsztam és már csak arra eszméltem föl, hogy a padlón vagyok miközben beterít mindent a liszt. Szerintam nagyon nagyot eshettem mert azt láttam, hogy a lépcsőnél felkapcsolódik a villany. Hirtelen két pár kék szemmel találtam magam szemben. Először döbbenten néztek rám, majd mind a kettejükből kitört a röhögés. Még Lou és Niall kiröhögték magukat én feltápászkodtam a földről, mert még mindig ott voltam. Eközben fel sem tűnt, hogy a társaságunk nőtt 2 taggal. Liam és Harry nézett rajtam végi, furcsán méregetve.

-Te meg mi a jó szent szart csinálsz?-kérdezte érdeklődve Harry.
-Mint látod megöleltem a padlót.-válaszoltam neki.
-Hátulról?-kérdezett rá most Liam.
-Látod milyen ügyes vagyok?!- válaszoltam cinikusan.- Amúgy megcsúsztam a tojáson, és hátraestem a lisztel a kezemben- adtam meg a normális választ. A fiúknak több sem kellett kitört belőlük a röhögés. csodálom, hogy Zayn nem kelt fel a hangoskodásunkra, bár ahogy ismerem ő semmire sem kel fel. Nem nagyon foglalkoztam most már avval, hogy minden lisztes lett folytattam amit elkezdtem. A fiúk addig úgy döntöttek, hogy tvt néznek, hogy ne törjem össze magam. Nagy nehezen készen lett a palacsinta. Összetoboroztam a fiúkat (közben Zayn is felkelt). Mindenki elfogyasztotta a kajáját majd mentek pihenni mert ma koncertjük lesz. Én neki álltam mosogatni amibe besegített Liam. Hát a mosogatás végére mind a ketten nagyon habosak lettünk, mert közben nekiálltunk kicsit csatázni. Miután ezzel végeztünk felmentem a szobámba gépezni. Felmentem facebookra, instagrammra és twitterre. Amit ott láttam eléggé megdöbbentett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése